Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hra na platformě iOS
Dohnal, Jakub ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Angelov, Michael (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem multiplayer hry pro platformu iOS. Popisuje nástroje určené k vývoji aplikací pro platformu iOS a herní frameworky Cocos2d a Sparow. Dále rozebírá síťovou komunikaci, problém s časovou odezvou a možnosti síťového připojení mezi více zařízeními. Následně obsahuje návrh a implementaci jednoduché multiplayer hry využívájící služby Game Center. Závěr je věnován testování a vyhodnocení průzkumu hraní multiplayer her na mobilních zařízení. 
Návrh a realizace aplikace pro platformu iOS
Pospíšil, Lukáš ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a realizací aplikace pro platformu iOS za pomocí moderních programovacích nástroju jako cocos2D framework a Xcode.
Hra na platformě iOS
Mičiak, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Angelov, Michael (vedoucí práce)
První dvě kapitoly pojednávají o různých možnostech vývoje her pro platformu iOS. Násle- dujíci kapitoly se zabývají návrhem a implementací jednoduché závodní hry pro více hráčů. Důraz je přitom kladen na příjemné a intuitivní ovládání. Diskutovány a implementovány jsou víceré koncepty. V hře více hráčů zařízení komunikují skrze bluetooth rozhraní. V závěru je zhodnocena implementace, výsledky uživatelského průzkumu a dále jsou disku- továny možnosti dalšího vývoje. 
Augmented Reality in CAVE
Kolčárek, Michal ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to develop an application for mobile platform iOS. This application will take advantages of augmented reality and Cave Automatic Virtual Environment. Main target of this thesis is to explore possibilities and obstacles of developing application for iOS platform using standard augmented reality framework in CAVE. Main part is dedicated to experimenting with markers in CAVE, which leads to obtaining some knowledge leading to designing appropriate markers and optimizing the recognition process. Its purpose is the improvement of user experience in this environment and provision of some additional information and possibilities of interaction with the object displayed.
Hra na platformě iOS
Mičiak, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Angelov, Michael (vedoucí práce)
První dvě kapitoly pojednávají o různých možnostech vývoje her pro platformu iOS. Násle- dujíci kapitoly se zabývají návrhem a implementací jednoduché závodní hry pro více hráčů. Důraz je přitom kladen na příjemné a intuitivní ovládání. Diskutovány a implementovány jsou víceré koncepty. V hře více hráčů zařízení komunikují skrze bluetooth rozhraní. V závěru je zhodnocena implementace, výsledky uživatelského průzkumu a dále jsou disku- továny možnosti dalšího vývoje. 
Hra na platformě iOS
Dohnal, Jakub ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Angelov, Michael (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem multiplayer hry pro platformu iOS. Popisuje nástroje určené k vývoji aplikací pro platformu iOS a herní frameworky Cocos2d a Sparow. Dále rozebírá síťovou komunikaci, problém s časovou odezvou a možnosti síťového připojení mezi více zařízeními. Následně obsahuje návrh a implementaci jednoduché multiplayer hry využívájící služby Game Center. Závěr je věnován testování a vyhodnocení průzkumu hraní multiplayer her na mobilních zařízení. 
Augmented Reality in CAVE
Kolčárek, Michal ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to develop an application for mobile platform iOS. This application will take advantages of augmented reality and Cave Automatic Virtual Environment. Main target of this thesis is to explore possibilities and obstacles of developing application for iOS platform using standard augmented reality framework in CAVE. Main part is dedicated to experimenting with markers in CAVE, which leads to obtaining some knowledge leading to designing appropriate markers and optimizing the recognition process. Its purpose is the improvement of user experience in this environment and provision of some additional information and possibilities of interaction with the object displayed.
Návrh a realizace aplikace pro platformu iOS
Pospíšil, Lukáš ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a realizací aplikace pro platformu iOS za pomocí moderních programovacích nástroju jako cocos2D framework a Xcode.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.